טיהור בעזרת מלח
טיהור מיועד לנקות את המקום מאנרגיות ששקעו בו וגורמות למרחב כולו להיתקע, כמו-גם לאנשים החיים ומתפקדים בו.
ישנן שיטות רבות לביצוע טיהור מרחבים וחללים. כאן אתאר אחת מהן: טיהור בעזרת מלח.

אנרגיות כבדות נוטות לשקוע ולהצטבר במקומות "עומדים", שאין בהם זרימה טבעית של אנרגיה. מקומות שכיחים: פינות, מתחת לשולחנות, בארגזי מצעים מתחת למיטה, במיכלים ריקים שאינם פקוקים (אגרטלים ריקים למשל) וכד'.
ניתן לבצע טיהור בכל חלל: בחדר בודד, בדירה, בית או במשרד. יש לבצע טיהור בכל חדר, כולל חדרי שירותים, מקלחות וחדרי ארונות.
מומלץ לבצע את הטיהור בבית כשהוא נקי, ולאחר שאוורר זמן-מה על-ידי פתיחת חלונות.
הטיהור צריך להגיע מתוך חשיבה חיובית של "פתיחת דף חדש" ולא מתוך לחץ או כעס על האנרגיות שאולי הפריעו וחסמו. יש הממליצים לבצע מדיטציה לטיהור עצמי קודם לטיהור המרחב הפיזי.

קיראו קודם את כל התהליך ואז גשו לביצוע.

בקערה מספיק גדולה שמים כחצי ק"ג מלח גס, עדיף לא מעובד (למשל מלח מים המלח) ואפשר גם מלח בישול גס.
מעליו יוצקים מים מסוננים מפילטר ביתי, או מים מינרלים. הכמות: המים יהיו כמה ס"מ מעל פני המלח .
כעת מהלכים עם הקערה בכל שטח החדר, כאשר מניעים את הקערה בסבובים היוצרים מערבולת קלה של המלח והמים בתוך הקערה. הולכים בכל החדר, ובמיוחד באזורים בהם אנרגיה נוטה להיתקע: מתחת לשולחנות, מתחת לכסאות, בפינות, באזורים "תקועים" כמו פינה בין רהיטים וכדומה- בכל מקום שמרגישים שאנרגיות תקועות בו ולא זורמות. אנרגיות גם עלולות להצטבר במקומות בהם נוהגים להיות אנשים מסוימים או נעשות פעולות מסוימות.
כאשר מסיימים, שופכים את הכל לאסלה, תוך-כדי שמודים לאנרגיות על שהיו אצלנו ועל התפקיד שהן מילאו, מבקשים מהן לעבור הלאה ונותנים להן את "ברכת הדרך" להמשך דרכן.
ניתן גם להשאיר את הקערה עם המלח והמים במרכז החדר, על הרצפה, למשך לילה (במקום להסתובב עם הקערה בחדר). אני עדיין ממליצה לטרוח ולנקות פינות ומתחת לחפצים בכל מקרה, לפני שמשאירים את הקערה למשך הלילה.